Panorama Sekolah





















5 comments:

Haziqah Halimah said...

waahh,, sangat rindu sekolah ni! saye bangge pernah bersekolah di sini selama 6 tahun dan first batch yang complete six years of studying here :D

Anonymous said...

sya cuma sempat 4 thn jer pastu pindah...:(

Anonymous said...

aku suka belajar dekat sekolah ni:)DARI NS

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Saya rindu sekolah ni . Saya juga rindu dengan cikgu cikgu yang mengajar dan mendidik saya . Saya rindu teacher azlini , saya rindu cikgu cikgu yang lain dan juga rakan rakan yang ada sewaktu tahun 2013 hingga 2015 . Di sekolah ini , saya mempunyai banyak sejarah dan juga kenangan pahit dan manis . Sekolah yang penuh dengan murid murid , penuh dengan hari hari yang bermakna . Setiap satu hari , yang mencatat kenangan kenangan belajar disitu . Ada murid yang nakal , patuh , ada juga murid yang mempunyai masalah mereka yang tersendiri. Ada cikgu yang garang , baik , ada juga cikgu yang tidak menunjuk sikap mereka . Setiap kali lalu dikelas rakan yang lain ataupun senior mahupun junior , mesti ada sahaja gelagat mereka bersama cikgu . Ada yang kena denda , ada yang tidur sewaktu belajar , ada juga yang bermain main dibelakang . Saya rindu dengan suasana di sekolah ini . Terima kasih cikgu sebab sudah mengajar dan mendidik saya . Saya akan ingat jasa cikgu yang saya tidak mampu balas itu .

Sarah a/p adi .
6 tabah (2015)